Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ha inte mycket man får göra där. Inte ens kräkas![]()
![]()
![]()
Seoul. Käkar lunch.
Trodde vi skulle en sväng till Västerbotten men det blir Ö-vik i stället.Det är nästan som Norrland här på toppen av Bergslagen, fast man behöver bara åka 2h.
Blir nog inget Ångermanland i år tyvärr, fullt upp att fixa här![]()
Stackars sate!Gått lös på ljung med röjsåg hela dagen, var ett jävla skitgöra. Och inte blev bra hellerOckså får man bara dricka Loka idag
Skitig klocka dessutom![]()
![]()
Haha, lika bra att ta en öl tillja herregud du har rätt. en enda öl till maten och det verkar helt kört för mig...
en rightie på vänster ska det ju vara!
Bra!Jag ska, efter semester.![]()
Jag mår stundtals lite bättre, men svårt att orka något när man äter betablockad, pulsreglerande och blodtryckssänkandeTrodde vi skulle en sväng till Västerbotten men det blir Ö-vik i stället.
De vi skulle hälsa på är illa däran!
Var ju till kardiologen i går, mår tydligen bra!
Har dock medicinerat fel med en medicin (följde läkares ordination)
Rättat till det och mår redan bättre!
Nu är det inte synd om migStackars sate!![]()
Konstigt, äter ju samma typer av mediciner.Jag mår stundtals lite bättre, men svårt att orka något när man äter betablockad, pulsreglerande och blodtryckssänkandeDessutom har jag fått någon medicin mot blodfetterna som gör att det värker som fan i musklerna.
Skönt att du känner dig bättre
Nu är det inte synd om migKan nog bli en öl eller 8, hade ju vit dag i söndags
![]()
![]()
Du skojar inteKonstigt, äter ju samma typer av mediciner.
En sak är dock klar, magen är ”lite” besvärlig, käkar mängder med Loperamid...
Va är problemet med låset?
Får nog svälja stoltheten och motvilligt testa innolaxol!Du skojar inteinnolaxol och Movicol dagligen.