• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Leker med chrono24 ”Virtual Showroom”:D:D
A0422576-A4C8-4AC4-9B0F-F3BCA0A696E7.jpeg
BBA39150-8E73-4E66-AF20-1996419386D9.jpeg
Ser ut att fungera sådär...

Det undrar jag om det stämmer på Bolmia. Den kan driva rejält åt sidorna och några jetstrålar har jag aldrig sett.
Ofta är det bra och ibland är det extra bra...
Vi har rätt bägge två!
Efter samtal med polarn så vet jag nu hur det ligger till!
Saxat ur ÖP:
Liksom för Gunnar blir det långa dagar även för Fröja.

”Färjan, den enda jetdrivna inom Trafikverkets flotta, går mellan 21 och 22 timmar per dygn, kring 7 500 per år och har hittills samlat på sig ungefär 40 000 timmars färdtid.”

På grund av vind, strömmar och is i rörelse, har färjan 4st vattenjetaggregat för att kunna navigera säkert!
Ha en underbar lördagkväll @Olipheus och @Rum Runner!

Det såg väldigt B ut! Den bästa appen med VR måste vara Ikeas! Den fungerar riktigt bra måste jag säga! Rätt skoj att placera ut en stol på vardagsrumsgolvet för att sedan kunna gå runt den, kolla under stolen osv.
Märkte det, första gången provar med Chrono24. I deras youtube’reklam videon var ganska ok:D
är det nån app också? för ikea

Tillbaka
Topp