• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

jabla

Sarlacc
Blev ett par mil på egen hoj också. :)

20190806_183744.jpg
 

jabla

Sarlacc
Fruktsallad é fruktansvärt gött om ni frågar mig, men det verkar inte vara lika nyttigt som jag trott! För mycket socker i tydligen, och tyvärr känner inte kroppen skillnaden på fruktsocker och konstgjort socker!

Så från och med imorgon så kommer vi bara käka fruktsallad vart 3:e dag och inte varannan som vi gör nu!

BCCA282A-AD04-4D5C-9BE6-95FD438F83B5.jpeg

4CA20F8B-8429-405C-AA2C-26C7F13D577F.jpeg
Det kunde min dietist/hustru berättat för dig... ;)
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Fruktsallad é fruktansvärt gött om ni frågar mig, men det verkar inte vara lika nyttigt som jag trott! För mycket socker i tydligen, och tyvärr känner inte kroppen skillnaden på fruktsocker och konstgjort socker!

Så från och med imorgon så kommer vi bara käka fruktsallad vart 3:e dag och inte varannan som vi gör nu!

BCCA282A-AD04-4D5C-9BE6-95FD438F83B5.jpeg

4CA20F8B-8429-405C-AA2C-26C7F13D577F.jpeg
Enkelt fixat, byt till konstgjord frukt. Typ cocktailbär...
 

laketwig

Patek
2-Faktor
I mera än en timma har regnet vräkt ner och åskan mullrat. Behöver nog en Whisky för att lugna nerverna ... :nailbiting:
Dessutom måste jag ju kolla att det går att ta Whiskykort med min frus kamera innan jag bestämmer mig för om jag ska ta över den eller inte. :D
IWC A 2019-08-06 (Whisky).jpg
 
Topp