J
Jimmy042
Guest
Testar nya klockan som dessvärre var på tok för stor för mig, så den ligger ute till försäljning, men vad anser ni andra? Är den för stor? 42mm, själv tycker jag den ser totalt malplacerad ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med, för stor, för lite som händer på tavlan. Den ser liksom tom ut. Men har man mycker stora handleder funkar den kanske.Testar nya klockan som dessvärre var på tok för stor för mig, så den ligger ute till försäljning, men vad anser ni andra? Är den för stor? 42mm, själv tycker jag den ser totalt malplacerad ut
![]()
Släng inte ner den bara!Testar nya klockan som dessvärre var på tok för stor för mig, så den ligger ute till försäljning, men vad anser ni andra? Är den för stor? 42mm, själv tycker jag den ser totalt malplacerad ut
![]()
Håller med, för stor, för lite som händer på tavlan. Den ser liksom tom ut. Men har man mycker stora handleder funkar den kanske.
Släng inte ner den bara!
Tror att 36-40mm funkar bättre på din arm!
Blir inte bättre av att tavlan går så långt ut på boetten!
Eftersom det är du som frågar: Flip!Sitter och försöker reda ut om det blir flipp på den här eller behåll...
![]()
Uppfattat!!Eftersom det är du som frågar: Flip!
Du glömde tagga...Är och köper lite nya vuxenleksaker!
![]()
![]()
![]()
![]()
Laddar med ett glas bubbel innan bergsbestigning i Saalbach imorgon
Jisses med fönster, vad är det för byggnad?