DDraper
Basic
Rätt men ändå fel tänkt, kronografens viktigaste funktion bland forummedlemmar är att ta tiden när man väntar på hustrun/sambon medans hon "bara skall".![]()
Det var därför jag slog till på en Speedy!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rätt men ändå fel tänkt, kronografens viktigaste funktion bland forummedlemmar är att ta tiden när man väntar på hustrun/sambon medans hon "bara skall".![]()
På min tid kunde man komma undan med att sova i korridorssofforna på Parantesen den första månaden.![]()
Jagar boende i Lund inför kommande studier, ingen som råkar sitta på en lägenhet för mycket?![]()
Ser trevligare ut än föregångaren, Grattis!Nykomling i familjen. 126710BLNR, vi trivs redan med varandra.
![]()
![]()
Jodå, har varit där men idag satsade vi på cykelavstånd.Åk och testa Holy Smoke vid Brunnby om du inte redan varit där @jabla![]()
En Garage dubbel ostburgare är svårslagen.Jodå, har varit där men idag satsade vi på cykelavstånd.
Edit: Garage i Höganäs är också trevligt.
Bra kombo där, en 1000 och en Bulleit, har blivit något av husets bourbon där hemma.
X? XS?Vi duschar och testar mobilens vattentäthet
![]()
Samsung s10
En post för varje unge du nattat, så var är den tredje? eller sover han inte...Nu har jag i alla fall lagt kidsen så då hinner man ladda upp en bild från tidigare idag. Rolex på armen för första gången på ett bra tag.
![]()
Och för bok på det. Kan vara bra att ha iblandRätt men ändå fel tänkt, kronografens viktigaste funktion bland forummedlemmar är att ta tiden när man väntar på hustrun/sambon medans hon "bara skall".![]()
En alldeles utmärkt modell, ser jagNu har jag i alla fall lagt kidsen så då hinner man ladda upp en bild från tidigare idag. Rolex på armen för första gången på ett bra tag.
![]()
Kan straffa sig, tänk om hon börjar föra bok över tiden du spenderar på KS?Och för bok på det. Kan vara bra att ha ibland![]()
Där har du definitivt en poäng...Kan straffa sig, tänk om hon börjar föra bok över tiden du spenderar på KS?![]()
Drar hon upp det så gör jag som ryssar - förnekar alltKan straffa sig, tänk om hon börjar föra bok över tiden du spenderar på KS?![]()
...och du & jag känner varandra genom ett Toyota-forum?Drar hon upp det så gör jag som ryssar - förnekar allt![]()
Största orosmomentet i den setupen...Vi duschar och testar mobilens vattentäthet
![]()
Glädjande att se din klocka frisk igen!Njuter av att fått klockan tillbaka efter olyckan, gick på drulleförsäkring så livet är bra idag nyservat och i toppskick.
![]()
![]()