Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
MILTAT.316 stainless steel super.-God morgon! Är det Strapcodes Oyster?
Använder du maskinerna rätt kommer dom säkert generera klockpengar vad det liderHm...kostar att ligga på topp, hade nog hellre köpt mig en ny klocka än massor av maskiner, även om det också är klockrent! Men om man nu ska börja köra eget som fönsterrenoverare så behövs det massor av maskiner...
Idag så inhandlar vi en planhyvel!
![]()
![]()
![]()
Hm, jag är rätt så säker på att det är en Volvo och ingen Lada!Inspekterar ladan!![]()
Använder du maskinerna rätt kommer dom säkert generera klockpengar vad det lider![]()
Riktigt bra! Knep du den på kaplans, tog du även den andra Mkll ?Vi ska ta fem minuter i läsfåtöljen innan det är dags att ge sig ut på äventyr.
![]()
Tack!Riktigt bra! Knep du den på kaplans, tog du även den andra Mkll ?
Det är ju min "no mercy beater" sedan snart 20 år. Senast lite skit från motormekande igår vilket ingen dött av. Kan i alla fall glädja dig med att den blivit tvättat även med tandborste nuNu när den väl är framme är den väl värd en tvättning. Ser ut att behövas.
Haha, nej. Terrakottakrukor är alldeles för tungjobbat. Då måste man ju ha truck och pallyft på lagret. Men en lysande idé att förädla med skit. Har avlägsna bekanta som är grossister i den branschen, jäkligt slitigt låter det.Intvingad i Plantagens djungel!
Kom ut utan att ha blåst en enda krona!![]()
![]()
![]()
Kanske är nåt att satsa på, @curler2
Fejkmögla lite krukor och höja priset 150%![]()
Då får jag håller tummarna för att den taktiken fortfarande fungerarPå min tid kunde man komma undan med att sova i korridorssofforna på Parantesen den första månaden.Det va alltid någon fest varje dag i någon av uppgångarna så det gällde bara komma förbi med bärs så hade man en lätt sovplats
![]()
Ja, tungt är det!Haha, nej. Terrakottakrukor är alldeles för tungjobbat. Då måste man ju ha truck och pallyft på lagret. Men en lysande idé att förädla med skit. Har avlägsna bekanta som är grossister i den branschen, jäkligt slitigt låter det.