• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Det är hur gött som helst! Linjerar perfekt och lär aldrig behöva ställas om. Absolut värt att testa någon gång :)
Precis, man ställer kanske om i samband med datumförändring, och det är ju inte jobbigt. Gör man det varje gång man behöver justera datumet har man en klocka som inte går mer än någon sekund eller två fel. Galet!
Jo jag måste testa en sådan någon gång!
 
Skall bege oss till Trafikverket och skriva teoriprov :)
15662132964383183479242101115343.jpg
 
Precis, man ställer kanske om i samband med datumförändring, och det är ju inte jobbigt. Gör man det varje gång man behöver justera datumet har man en klocka som inte går mer än någon sekund eller två fel. Galet!
Jo jag måste testa en sådan någon gång!
Galet skönt och så är klockan löjligt fin också! Får bli en spring drive härnäst känner jag. :);) Tror förra ägaren aldrig ställt om sen november 18 och den går nu 2,5 fel:D
 
Tillbaka
Topp