Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där såg riktigt trevlig ut. 36mm eller? Ref?Inväntar åskvädret med min nya Tudor mini sub!
![]()
Garage har så sjukt bra mat och öl! Tyvärr längesen jag var där men det är nog snart dags!Bjöd hustrun på söndagsmiddag...
![]()
hos Garage i Höganäs...
![]()
tyvärr fanns den här inte på menyn...
![]()
men det var riktigt gott ändå.![]()
Riktigt nöjd, mindre än väntat men i det här skicket glöms det bort!Den där såg riktigt trevlig ut. 36mm eller? Ref?
Kultursöndag.
![]()
återkommer med uppföljning.
LUNCHtime!
Gårdagens rester funkar bra idag på stående fot! Fan...är det bara jag som dricker mjölk på forumet eller!
![]()
![]()
Mjölk dricker man endast till blodpudding och pannkakor. Det är sen gammalt... Till Pizza är det endast Cola som gäller!!LUNCHtime!
Gårdagens rester funkar bra idag på stående fot! Fan...är det bara jag som dricker mjölk på forumet eller!
![]()
![]()
Ja, inte mkt som klår seiko-lume!Fullständigt galen lume, tio sekunder på balkongen och det är molnigt![]()
Hahah nä verkligen inteJa, inte mkt som klår seiko-lume!![]()
En osedvanligt hård lördag?Sitter bak i min egen bil! Det händer inte var dag.
![]()
Nej, det hade ju varit en rimlig förklaring, men så är inte fallet. Igår däremot, var det definitivt uppförsbacke större delen av dagenEn osedvanligt hård lördag?![]()
Såg inte fel ut!
Nejdå, dricker också mjölk men hinner aldrig få me de på bild för att glaset är ju tommt i en gång!![]()
Pizzarester har man ätit mer än en gån dagen efter!
Mjölk är gott, dricker flera glas i veckan.
Mjölk dricker man endast till blodpudding och pannkakor. Det är sen gammalt... Till Pizza är det endast Cola som gäller!!
Var gott!
Hehe.. gött och höra, mjölk fina fisken det, nu för tiden så blir det väl bara ett glas om dagen! Men när jag drack som mest så kunde det gå åt 1 L till maten, eller när mormor gjort bullar!
Pizza rester kan nästan vara godare dagen efter! Sedär...är inte bara Helsingborgs öl som slinker ner i lilla strupen!
Haha...så du dricker du mjölk ibland med andra ord. Då frågar man sig hur ofta du äter blodpudding och pannkakor, ett par ggr om året eller!
Cola kan vara gott att dricka om man är riktigt törstig faktiskt! Personligen så gillar jag mjölk till pannkakor, eller rättare sagt till all mat nästan!
Blodpudding blir inte ofta sedan yngsta sonen flyttade. Frun vägrar. Hon vägrar även pannkakor men jobbar jag hemma så åker jag ner till närmsta golfbana och äter soppa och pannkakor varje torsdagVar gott!
Hehe.. gött och höra, mjölk fina fisken det, nu för tiden så blir det väl bara ett glas om dagen! Men när jag drack som mest så kunde det gå åt 1 L till maten, eller när mormor gjort bullar!
Pizza rester kan nästan vara godare dagen efter! Sedär...är inte bara Helsingborgs öl som slinker ner i lilla strupen!
Haha...så du dricker du mjölk ibland med andra ord. Då frågar man sig hur ofta du äter blodpudding och pannkakor, ett par ggr om året eller!
Cola kan vara gott att dricka om man är riktigt törstig faktiskt! Personligen så gillar jag mjölk till pannkakor, eller rättare sagt till all mat nästan!