• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Terroristen på min 11årige son. Tack @eastwood
88FB05AE-B668-4771-B97D-061831B05969.jpeg

Och en stålterrorist på andra armen. Tack @Valdemar25
2858C1BA-B536-4A40-9E39-6B7729C03B47.jpeg

När de öppnade dörrarna på planet vid 22-tiden funderade jag på att gå och boka en ny biljett direkt. Fy vad hemskt klimatet är i Sverige :confused:

Haha, jo... Men strax är du tillbaka på hästen igen! :)

Nu är det ändå shortsväder för undertecknad. Brukar ta den långa, årliga semestern och fira nyåret utomlands. Så får man en kortare vinter och svensk sommar är så härlig. Senast så välkomnade Sverige en tillbaka med bitter kyla och en rejäl snöstorm. Piloten landade oss mjukt... psykiskt så kraschlandade man :hungover:

Hur känns den? Stor som fan eller?

-Jag trodde faktiskt att det inte skulle gå att bära den här klockan. Men till min förvåning så är det otroligt bra fitting på den!

Luggarna är ganska korta, klockan lägger sig fint på armen utan att sticka utanför handleden (min handled mäter 17,5cm).

Jag upplever inga problem med tjockleken heller.

Den är otroligt cool och jag tycker att det är värt att testa...

-Jag trodde faktiskt att det inte skulle gå att bära den här klockan. Men till min förvåning så är det otroligt bra fitting på den!

Luggarna är ganska korta, klockan lägger sig fint på armen utan att sticka utanför handleden (min handled mäter 17,5cm).

Jag upplever inga problem med tjockleken heller.

Den är otroligt cool och jag tycker att det är värt att testa...
Kollade på den idag faktiskt, den är ju ruggigt hårig :)

Tillbaka
Topp