• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Joakim

Sugen
2-Faktor
DBB3A25B-9041-4771-913C-86AA6B595314.jpeg
Börjar fundera på lunch :)
 

Olipheus

Rolex
2-Faktor
Tack snälla!

Kul spontanköp din måste jag säga. Inte sett sån tidigare. Köpt i Sverige eller är det på eBay ?

Det är ebay. Finns ganska många av dem – en ryss, Poljot. Vet inte om detta är något refurbat skit, men den fungerar som den ska! Kommer nog ta isär den och rengöra lite själv för det ser ut som att en gruvarbetare satt ihop den mellan urtavla och glas... Svarta små prickar överallt.
 

St Maxime

KS Explorers Club
Det är ebay. Finns ganska många av dem – en ryss, Poljot. Vet inte om detta är något refurbat skit, men den fungerar som den ska! Kommer nog ta isär den och rengöra lite själv för det ser ut som att en gruvarbetare satt ihop den mellan urtavla och glas... Svarta små prickar överallt.

:) :)

Ryssar har jag sett, men inte just sån.
 

MrRolex

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Haha, ja kanske. Koka den kanske hjälper.
Men den går riktigt fint nu, inga missljud bara det karakteristiska Omega ljudet från rotorn :). Men det är väl en vanlig Smp chrono fast med annan tavla? Tycker den är trevlig och Smp brukar funka bra :)
Jo men den klunkade 10 resor värre innan service och då var den inte mjuk i uppdraget. Tror nog den kan fått sig en smäll innan jag köpte den. Var ju osett från utlandet.
Jag tror nog det är tavla och boettlocket som skiljer.
 
Topp