Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra tänkt!Köper julklapp redan nu![]()
![]()
Snygg! Det är inte ofta man ser vridringen intakt på Timex:ar (dåligt materialval?). De flesta gamla "dykare" saknar vridring nu för tiden, så håll i den hårtVet inte om detta är "off topic", men jag noterade att bezeln på denna Timex Dynabeat från 70-talet är otroligt lik den på Glycine Airman Double Twelve. För övrigt är sista meningen i texten nedan sanslöst rolig.
"Timex Dynabeat. Not quartz, but electric. The M254 caliber is a 28.8k vph movement developed originally by Laco, who sold the patent to Timex. This is a 1975 model, movement made in West Germany, case made in France. I think 1975 was the last year they made these b/c quartz was cheaper with better battery life. In good condition you can find a Dynabeat for $50-$75.
The movement makes a wonderfully weird noise, like a cricket having a heart attack".![]()
Det där är en bild och text som jag snodde på något amerikanskt forum så jag dessvärre inte det uret i min ägo.Snygg! Det är inte ofta man ser vridringen intakt på Timex:ar (dåligt materialval?). De flesta gamla "dykare" saknar vridring nu för tiden, så håll i den hårt![]()
Däremot så har jag en Glycine med likadan design på vridringenDet där är en bild och text som jag snodde på något amerikanskt forum så jag dessvärre inte det uret i min ägo.
Riktigt vass duo det därSnackar klockor med kollegan på konferensen.![]()
![]()
Hoppas du blir nöjd med klockorna du köpteSitter å betalar fakturor
![]()
I wish.Hoppas du blir nöjd med klockorna du köpte![]()
Holland heter det, var inte så pk nu Affe.Ska till och kolla lite EM-kval!
Tyskland vs Nederländerna .
![]()
![]()
![]()