• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Är i Italien och ska hämta några polare på flygplatsen senare ikväll och tänkte jag skulle vara lite världsvan och ensam ta en drink innan maten på ett lite ballt ställe.

Först fick jag sitta på en pall och vänta på bord och därefter var jag tvungen att hitta nått på drinklistan som var alkoholfritt fast jag egentligen inte ville ha nått sött men var tvungen att köpa något för mer än 10 euro för att få betala med kort och då blev det en ”Virgin Colada” (allt det här är mycket viktigt att ni känner till).

Sen hällde jag ut min enorma drink serverad i en porslinsbägare formad som ett aztekgudhuvud för drinken satt fast i skummet med det kanderade körsbäret och allt kom på en gång. Jag har alltså hällt ur 60cl virgin pina colada över rakt i fejset. Som tur var finns inget bildbevis på det inträffade då alla var upptagna med att gapskratta.

Är sockerklistrig från skägget till vaderna och är inte precis James Bond i serveringspersonalens ögon

Obs, pannan mår bra.
Riktigt rolig post! Hoppas att du får en fortsatt bra kväll och resa.

Belöning efter jobbhelg...
IMG_20190929_202324.jpg

Tillbaka
Topp