Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Javisst, där kan du ha en alternativ tidzonKan man ställa in en annan 24-timmars tid i det lilla digitalfänstret jfr vad visarna har?
Godmorgon! Kan bara instämma //Morning alla och ha en god vecka.
Pensio livet är bizzy bizzy denna vecka hoho
![]()
det hade jag missatGrattis till 45 tusen likes![]()
Uff jäklar vilken dinka,På väg till naprapaten...
![]()
Ok tack. Är digitala datum kopplat till den digitala tiden eller till visarna? Sorry för frågor men denna är en kandidat till reskompis mellan länder om någon månad.Javisst, där kan du ha en alternativ tidzon.
I fönstret kan du se datum, alarm, chrono, sekunder, och som sagt gmt tid.
Grattis!Då är uppsägning mailad och i tre månader ska dagarna gå åt till att botanisera klocksnack
![]()
Jo, den digitala delen är helt individuell, d v s om du t ex ställer fram tiden kl 23.00 till 01.00 i en annan tidszon så tror jag att du måste ändra datumet också. Vet inte säkert, har aldrig hamnat i det läget. Tror de verkar oberoende av varandra, men kan lika väl bara så att datumet följer med. Däremot påverkas inte den digitala delen av den analogaOk tack. Är digitala datum kopplat till den digitala tiden eller till visarna? Sorry för frågor men denna är en kandidat till reskompis mellan länder om någon månad.
Som sagt, pensio livet är grymt...Denna sista dag i september börjar med en hektisk förmiddag. På väg ut för att fixa nya vinterdäck till min frus bil, vilket följs av lite handlande av extrapriser på Lidl (fälgrengöring bl a) samt ett besök på BMW för att kolla in den nya 1-serien. Hoppas att eftermiddagen blir lugnare ...
![]()
Tack! Då är den kanske inte helt optimal men ska masa mig iväg för att prova en. Finns för 3k på ur och penn såg jag. Den står mot en annan stryktålig gynnare, en square G-Shock GW-5000. Fördelen är att den är optimal på alla sätt förutom att läsbarheten är sådär.Jo, den digitala delen är helt individuell, d v s om du t ex ställer fram tiden kl 23.00 till 01.00 i en annan tidszon så tror jag att du måste ändra datumet också. Vet inte säkert, har aldrig hamnat i det läget. Tror de verkar oberoende av varandra, men kan lika väl bara så att datumet följer med. Däremot påverkas inte den digitala delen av den analoga. Förbannat bra reskompis för övrigt, haft mycket glädje av min. Tål allt och w r 200m är ju lugnt i alla lägen
.
Vilken kille den här MaBr är, till och med ringklockan är deluxVi har nyss cyklat till jobbet!
![]()