Filar på en PowerPoint presentation
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det en synvilla eller drar Bvlgarin inte åt sig repor eller dings särskilt mycket ?Filar på en PowerPoint presentation
![]()
Jag saknar den där tiden, barnen växer upp och blir stora men själv hänger jag inte med riktigt.Ännu en dag på golvet. Klossbygge just nu.
![]()
Jo alla säger det så försöker verkligen njuta samt tänka att det bara är en kort period i livet vid de jobbiga nätterna etc..Jag saknar den där tiden, barnen växer upp och blir stora men själv hänger jag inte med riktigt.
Keramisk bezel, så den går inte att repa så lätt. Det är borstningen/finishen som har sådan strukturÄr det en synvilla eller drar Bvlgarin inte åt sig repor eller dings särskilt mycket ?
Är extremt fin den där för övrigt![]()
Jo, precis och ser ut som en hård beater gör den också![]()
PannlampaAnvänder pannan som ficklampa.![]()
Va? Skojaru? Är det elfte?Dags för elva kaffet
![]()
tänkte du sälja?Funderar.. osunda tankar.. nej.. ta en kopp kaffe nu RI och kamma dig
![]()
Eventuellt, tanken finns där som sagt.tänkte du sälja?
HahaFunderar.. osunda tankar.. nej.. ta en kopp kaffe nu RI och kamma dig
![]()
Hur mycket?Funderar.. osunda tankar.. nej.. ta en kopp kaffe nu RI och kamma dig
![]()