• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Är på kvällskurs i stål med min 40 mms kompanjon. :)

5F7A6A10-A1C2-4072-9C82-FDC9AD95BF5E.jpeg

Gött!

Nu är det färdig städat! Och bänken är skrapad och slipad!

33937279-903D-42E9-8FDB-9CAD3DD8BF8D.jpeg
B3425E3F-8B91-4FFD-8738-3C470ECDD1AB.jpeg
79F8D23A-0BC2-455A-BADF-280CCDA0EB1D.jpeg

Och grönare ska det bli, bänken ska bli grön, men även plankorna som sitter under panelen för räcket eller va man nu ska kalla det!

Tackar! Visst blev det, var lite skeptisk i början, men slutresultatet blev GRYMT! Tackar, fick hjälp av Los Tantos också...

Tackar! Håller med dig, grönt är ju lugnande sägs det, men även som färg så är den trevlig! Synd att det inte är isolerat bara, då hade man kunna njuta här ute även på vintrarna!
Blev grymmt bra de där vännen! såg även bilden där dörrarna är på plats och de blev ju ruggigt bra de där!! :D vilket toppenjobb du och damen har gjort! :) och städningen verkar ju ha gått jättebra! :)

Blev grymmt bra de där vännen! såg även bilden där dörrarna är på plats och de blev ju ruggigt bra de där!! :D vilket toppenjobb du och damen har gjort! :) och städningen verkar ju ha gått jättebra! :)

Tack mannen! Vi har kämpat på, men nu är vi strax klara! Ska bara på med en täcklist mellan karm och stolpen! Blev ett lyft efter det jag städade..,

Har du tagit fel på kvällsmaten och desserten?;)

Hell No :D! Vi kör dessert som kvällsmat var tredje dag :p! Blev så när jag la om kosten för 4 år sedan...

Lika bra att nörda på, i den här tvättstugan står det maskiner från PODAB! ;)

Så klart! Men man blir lite imponerad ändå!!
Tack!
När vi hade träff med Cylinda, höll vi till i deras egna pub!
En kvinnlig säljare från Krokom som var så avundsjuk på Cylindas tvättmaskiner.
Dom hade nämligen löstagbara (tvätt)valkar!
Japp!
Jag vet att jag är galen! :nailbiting: :banghead: :bag:

Tillbaka
Topp