Husse
Pandion
Din stackare!Vi sitter och surar.. kaffebryggar jäveln är trasig idag
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Din stackare!Vi sitter och surar.. kaffebryggar jäveln är trasig idag
![]()
Tack! Ska dock kompensera med en extra stor kopp lyxigt Nescafé nu..Din stackare!![]()
![]()
När jag ser den där koppen blir jag sugen på en riktig bryggare. Kör bara Nespresso maskin, både lungo och espresso men ibland är det jävlit gott med en stor balja bryggkaffeDin stackare!![]()
![]()
Aah, gmt kompis, mkt braSitter i bilköer.![]()
Vi får se! Den är hos doktorn as we speakMen, om det var för sista gången den blåskärmar tolkar jag ju det som att problemet är definitivt löst!![]()
Saknar minAah, gmt kompis, mkt bra![]()
Tack själv! Lånar gärna bilden till Insta om det är ok?
Här är det ypperligt norrländskt perkiskaffe som avnjuts!När jag ser den där koppen blir jag sugen på en riktig bryggare. Kör bara Nespresso maskin, både lungo och espresso men ibland är det jävlit gott med en stor balja bryggkaffe![]()
![]()
Mums!Lagar till fläsklägg och potatismos till Lunch!
![]()
![]()
TrevligtTredje lilla 80/90-tals sportstål med integrerad länk denna veckan...
![]()