Vi har en helig stund, unnar oss dagens första kaffe med tillhörande snus
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
[/QUOTE]Rotel? Ser man NAD också?
[UOTE="Affe, post: 3046636, member: 1670"]Så gött, nu behöver man inte byta kontakt om man vill lyssna på musik, spela tv-spel osv.
YES! Är man en gammal surgubbe som jag, så är man uppväxt med både och, gillar knastret fån vinylen, och det svajiga ljudet från kassettdäcket!
Alltid sneglat lite på lupo, måste ju ändå finnas en del körglädje i dom? Speciellt om man inte tar minsta motornVända nr:1
Har laddat bilen med dom nya vinterdäcken som Lupo ska ha.
Nästa vända blir med dom befintliga vinterhjulen.
Den är ju så snål, så det blir billigare att köra två vändor med den här än en vända med den andra!
Är västkusten något att ha?Vi har en helig stund, unnar oss dagens första kaffe med tillhörande snus
Budgetsnus härVi har en helig stund, unnar oss dagens första kaffe med tillhörande snus
Helk klart värd att testa! Om du gillar Skåne och/eller Norrland borde du nog kunna uppskatta Västkusten också. Tycker Lundgrens har lyckats bra överlag med sina smaker, smakar inte lika syntetiskt som många andra smaksatta snusar.Är västkusten något att ha?
Klart att om jag kör på ECO-läget är den ju ingen raket, 45 hästar, men kör oftast blandat, robotväxling, manuellt. Då utnyttjar man motorn bäst. Inspirerande att tävla med sig själv om att snåla.Alltid sneglat lite på lupo, måste ju ändå finnas en del körglädje i dom? Speciellt om man inte tar minsta motorn
Jävla trevlig ratt ju! Haha ja GTI:n lär ju röra sig hade en golf tidigare med 175hk och den vad ju trevlig om man bortsåg från vad drog men måste ju passa på att fråga hur mycket drar din vid blandad körning?Klart att om jag kör på ECO-läget är den ju ingen raket, 45 hästar, men kör oftast blandat, robotväxling, manuellt. Då utnyttjar man motorn bäst. Inspirerande att tävla med sig själv om att snåla.
Finns ju en GTI också!
125 hästar i liten lätt plåtlåda!
Men då får man ingen magnesiumratt!
Nu har jag lämnat hjulen hos verkstan, verkligen dags att byta...
Han har hydraulservice också.
Inte lång men grov
Eller hur det var man sa...