• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Dustulator

Omega
2-Faktor
Vi har en helig stund, unnar oss dagens första kaffe med tillhörande snus :cool:
IMG_20191008_072647062.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
IMG_0068.JPG

IMG_0073.JPG



Rotel? Ser man NAD också?

[UOTE="Affe, post: 3046636, member: 1670"]Så gött, nu behöver man inte byta kontakt om man vill lyssna på musik, spela tv-spel osv.

DSC_5843.JPG
DSC_5846.JPG





YES! Är man en gammal surgubbe som jag, så är man uppväxt med både och, gillar knastret fån vinylen, och det svajiga ljudet från kassettdäcket!
[/QUOTE]


Nope! Bara ROTEL även om NAD inte är fel det heller!

6fb6ac2b-c0f6-4b5a-93a4-69b5ce6c1be8-jpeg.1136235
 
Senast ändrad:

Husse

Patek
Alltid sneglat lite på lupo, måste ju ändå finnas en del körglädje i dom? Speciellt om man inte tar minsta motorn :)
Klart att om jag kör på ECO-läget är den ju ingen raket, 45 hästar, men kör oftast blandat, robotväxling, manuellt. Då utnyttjar man motorn bäst. Inspirerande att tävla med sig själv om att snåla.
Finns ju en GTI också!
125 hästar i liten lätt plåtlåda!
Men då får man ingen magnesiumratt! :)
image.jpg
image.jpg
 

Acos

Audemars
Klart att om jag kör på ECO-läget är den ju ingen raket, 45 hästar, men kör oftast blandat, robotväxling, manuellt. Då utnyttjar man motorn bäst. Inspirerande att tävla med sig själv om att snåla.
Finns ju en GTI också!
125 hästar i liten lätt plåtlåda!
Men då får man ingen magnesiumratt! :)
image.jpg
image.jpg
Jävla trevlig ratt ju! Haha ja GTI:n lär ju röra sig hade en golf tidigare med 175hk och den vad ju trevlig om man bortsåg från vad drog men måste ju passa på att fråga hur mycket drar din vid blandad körning?:)
 
Topp