Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det ett Vistalite jag ser?Idag repas det.![]()
Stämmer bra det! Blått, en ägare före mig. Inköpt i Uppsala cirka 1972-73, enligt uppgift från tidigare ägare.Är det ett Vistalite jag ser?
Riktigt härliga trummor!Stämmer bra det! Blått, en ägare före mig. Inköpt i Uppsala cirka 1972-73, enligt uppgift från tidigare ägare.
Grattis!Vi ska skriva på ett nytt lägenhetskontrakt
![]()
Ser ut som om det blir ett skivtips i morgon också @jabla, från L-hyllan igen. Däremot är det ingen idé att försöka gissa, då knappast någon mera än jag på KS har hört den här skivan. Än ...
![]()
Bästa jag haft! Är nog inne på sjätte året med de godingarna nu.Riktigt härliga trummor!
Tack så mycket!Grattis!
Är tim- och minutvisaren linjerade eller har den bara minut- och sekundvisare? Riktigt ballt om det är det sistnämnda.Stressig dag, på väg hem från jobbet tidigare ikväll
![]()
Smaskens!Kvällsmaten är serverad!
![]()
![]()
Det är bara en tillfällighet, timvisaren är dold under minutvisarenÄr tim- och minutvisaren linjerade eller har den bara minut- och sekundvisare? Riktigt ballt om det är det sistnämnda.![]()
Det ska ju inte vara lätt, då hade ju vem som helst kunnat göra det... ser att dina identifierare är svenska...köra Allt sånt på engelska, visa göra slutresultatet sen, lycka tillLär mig JavaScript i skolan. Ska bygga en klocka. Går sådär just nu
![]()
![]()
Yep!Det ska ju inte vara lätt, då hade ju vem som helst kunnat göra det... ser att dina identifierare är svenska...köra Allt sånt på engelska, visa göra slutresultatet sen, lycka till![]()
har testat allt, går fan inte att vakna till liv idagDricker kaffe och försöker vakna till liv
![]()