Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alla lådor som innehåller en klocka blir ju ”klocklådor”Oj! Här var den!
#ångestnomore
felNjuter av svepande sekundvisare
katarina kyrka?
Njuter av svepande sekundvisare
Bra jobbat!Den är riktigt trevlig den där modellen , om jag inte redan hade så många klockor skulle jag köpa en också, kanske dags att bli owg, problemet är att jag bara är i början av mitt klocksamlande, har mer än dubblat antalet på 9 månader
Haha, känner igen det där . I bruksanvisningen till min kaffebryggare (De Longi) står det fel vid näst sista steget av sköljprogrammet, så man får börja om ifrån början om man inte vet vilken knapp man ska tryck på när . Av de 19 språk som finns i bruksanvisningen är det bara den Italienska som är korrekt (av de språk jag behärskar).Dom som skriver användarhandböcker har fortfarande en del kvar att lära ...
Det finns många trevliga bilar som klarar sig bra utanför vägen.God morgon @LESA!
Har sett en bil som passar min klocka och dig rätt bra!
En Defender Pick-up med snorkel!
Ha en kanondag, min vän!
Shit vad fin! En drömklocka för mig
Dom som skriver användarhandböcker har fortfarande en del kvar att lära ...