Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, men med den starten så var det råg i ryggen och tuta o köra bara. De jade bra press på AB också.Förvånande att England dominerade hela matchen :-O
RIKTIGT cool bildFörsöker leka fotograf
![]()
Kände att jag var tvungen att precisera mig lite. Har en biolog med mig i skogen så jag får inte skända svampenJag som trodde att du plockade svamp med hagelbrakare.![]()
Överlever man det så klarar man fan alltSnart klarat av ikea på en lönehelgSen höstuppdatering av skjortgarderoben
![]()
Bara jag som har dålig humor, sorry!Kände att jag var tvungen att precisera mig lite. Har en biolog med mig i skogen så jag får inte skända svampen![]()
Hahaha inget illa tagetBara jag som har dålig humor, sorry!![]()
Sant och riktigt skönt när det är över!Överlever man det så klarar man fan allt![]()
Haha det ser jag fram emot!Hahaha inget illa taget
Ska posta bild närmare mot jul, när vi jagar julgran, det är en spännande jaktform![]()