Båda riktigt grymma!Tack! Det stämmer bra, just nu är dom två här hemma från Sinn-gänget
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Båda riktigt grymma!Tack! Det stämmer bra, just nu är dom två här hemma från Sinn-gänget
![]()
Tack, trevligt att det finns fler som uppskattar domBåda riktigt grymma!
Den där hade jag inte tackat nej till!Tar en paus från plugget
![]()
Men hade det varit ett skivtips så skulle jag ha gissat på Del Shannon och albumet Rock On!Ledsen @jabla, men det blir inget skivtips i morgon. Jag måste börja leva upp till mitt löfte om att sluta med mina tips efter att ha misslyckats fyra tisdagar i rad ...
![]()
Ja verkligen! Om de inte är så att din Rolex är 28mm?Den var stor!
![]()
Ledsen @jabla, men det blir inget skivtips i morgon. Jag måste börja leva upp till mitt löfte om att sluta med mina tips efter att ha misslyckats fyra tisdagar i rad ...
![]()
Ja de är skitläckra faktisktTack, trevligt att det finns fler som uppskattar dom![]()
Har fastnat med skägget i brevlådan, så kan tyvärr inte komma...Dags att laga lite middag, blir hemmagjorda burgare! Sugen? Bara komma, alla är välkomna
![]()
Lovat frugan att bara ta en??Den var stor!
![]()
Tråkigt men det är lätt hänt... Hoppas du tar dig loss så du kan komma nästa gångHar fastnat med skägget i brevlådan, så kan tyvärr inte komma...![]()
Böcker?Kollar igenom boken jag fick av frugan.
Tror hon förstått vad jag gillar![]()
Måste blivit fel här, du menar ökänt?Själva skruvstädet är känt från INOX -tråden!![]()
Ökänd är någon som utmärkt sig i Robinson...Måste blivit fel här, du menar ökänt?![]()
Du menar frun kollar TV medans du kollar klockan.kollar tv med fru
![]()
Bland annatBöcker?![]()