• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Funderar på att tvätta bilen efter en helg i naturen.
127C5C2D-D178-4410-9144-3582CA24F3F7.jpeg

Gör inte det... det är så den saka se ut - all respekt! :) Allt för många nytvättade ”terräng-vagnar” i centrum som som max forcerat garageuppfarten...
Då får jag bygga vidare på detta skyddade lager ;)
Jag gillar att ha bilen blank, men har man en bil som detta så behöver de ibland få lite lera på sig. Om jag väljer att inte åka skogsbilvägar så kan jag likväl köpa en sportig kombi ;)

Det kan jag verkligen förstå!! Det är något jag verkligen skulle sakna!
Riktigt bra med fyrhjulingar så man lättare kan ta sig ut och man blir inte lika låst.

Min far chockade för något år sedan och gjorde ordning fyrhjuling med timmerkärran så min mamma som har svårt att gå och min familj kunde följa med ut trotsa att barnen då var små. Hunden var med och var lös. Det blev upptag på älg inte långt från oss. Det var väldigt kul för min mamma som inte kunnat fått uppleva det innan. Min sambo och barnen var djupt imponerade :) Vi kom så nära så vi såg älgen och hunden en kort stund :)
Hoppas du kan få möjlighet att vara med på älgjakt igen!

Underbart! Jag skaffade faktiskt maskin till min dotter och mig i andra stugan också. Blev ett helt annat ställe då istället för att ligga på altan hela dagarna. Bara åka och sätta sig på en kulle och ta en öl eller grilla en korv är så värt.

Underbart! Jag skaffade faktiskt maskin till min dotter och mig i andra stugan också. Blev ett helt annat ställe då istället för att ligga på altan hela dagarna. Bara åka och sätta sig på en kulle och ta en öl eller grilla en korv är så värt.
Det är verkligen värt massor att kunna ta sig ut och runt i skogen och vildmarken, det tillför så mycket för själen!

Tillbaka
Topp