Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köp en putsduk på semestern ocksåNäst sista dagen på semestern sedan hem till kylan igen
Ha ha ne den är så dålig så den blir braFår min imorgon, kunde inte låta bli...
Ja det är ju det som är hela grejjenHa ha ne den är så dålig så den blir bra
Är så fruktansvärt avis på våran kompis i Zürich, hon har sin chiliodling precis utanför köksfönstret! De höga växterna på backen och några i låda i fönstret!Vi tittar till våra habaneros. Snart mogna!
Lammytterfilé på en måndag är aldrig fel
Fantastiskt! Vi har våra på terrassen men det är inte helt optimalt tyvärr. Hade velat ha mer sol och mindre vind så hade vi säkert fått bättre avkastning.Är så fruktansvärt avis på våran kompis i Zürich, hon har sin chiliodling precis utanför köksfönstret! De höga växterna på backen och några i låda i fönstret!
Bara att öppna och plocka!
Har en farbror som pysslade med sånt där, han sa att det var ett värre beroende än heroin.Försöker bli som Arnold... känns svårt
Riktigt sugen på U1 eller en Ezm 3 kan inte bestämma mig!Varvar ner efter en lång dag.
Förstår dig, svårt val.Riktigt sugen på U1 eller en Ezm 3 kan inte bestämma mig!
Ca 16,5cm så tror Ezm 3 är bättre val om man ska vara realistiskFörstår dig, svårt val.
Jag har haft även EZM 3, det är en riktigt lyckad klocka.
Vad har du för omkrets på handleden? U1 är en rejäl pjäs, värt att tänka på.
Då tror jag EZM är vägen att gå, risken finns att U1 blir obekväm.Ca 16,5cm så tror Ezm 3 är bättre val om man ska vara realistisk
Hur känns länken? Känns bra hela dagen?Då tror jag EZM är vägen att gå, risken finns att U1 blir obekväm.
Jag gillar länken, har inget att klaga på direkt. Äter inte upp håret på armen som vissa länkar kan göra annars.Hur känns länken? Känns bra hela dagen?
Aldrig testat sinns nämligen
Det kostar att ligga på topp! Efter trasiga knän kunde han ju leva på gamla meriterHar en farbror som pysslade med sånt där, han sa att det var ett värre beroende än heroin.
det slutade med två trasiga knän och en matchvikt på 160 kg