Grattis!Känner in nyförvärvet. Den sitter ju så otroligt skönt på armen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!Känner in nyförvärvet. Den sitter ju så otroligt skönt på armen!
Stort tack! En väldigt trevlig klocka helt klart.Grattis!
Frän tavla!Vi steker raggmunkar!
Stort tack! En väldigt trevlig klocka helt klart.
Jag gillar TT med, de är riktigt fina.Ser onekligen så ut! Haft en santos men i TT tidigare, hade den varit enbart stål hade den nog fortfarande varit kvar
Absolut, men tyvärr blir TT aldrig kvar i långaloppet hos just mig. Hade en DJ (TT)som åkte också även om den var riktigt mysig.Jag gillar TT med, de är riktigt fina.
Det som slog mig direkt var hur skönt den sitter, inte många klockor jag känner så med.
Jag har aldrig haft en TT även om jag tycker de flesta är fina. Kan tänka mig att man tröttnar på det snabbare. Vad jag grundar det på vet jag inte haha!Absolut, men tyvärr blir TT aldrig kvar i långaloppet hos just mig. Hade en DJ (TT)som åkte också även om den var riktigt mysig.
Kul kombo, snyggt!Gillar den nya kombon. Vitt gummi är inte dumt. Alls.
Tack! Det är en Seiko Save the ocean SRPD21K1 även känd som "Great White" . Några bilder från i somras:Frän tavla!
Var heter klockan?
Värmer mig framför brasan.
Trångt i lådan...
Är det en Mako?Kollar in lumen på senaste inköpet.
Stämmer! Äntligen fick jag enÄr det en Mako?
Underbar klocka! Den fick nästan hela sommarens handledstid för min del. Salta bad, sol och kroppsarbete lämpar den utmärkt!Stämmer! Äntligen fick jag en
Visst, trevlig är den.Kul kombo, snyggt!
Man ser inte så många vita band. Sett några just Sinn som lyckats hålla sig vita. Undrar om dom gjort nått speciellt med dom?
Stämmer, en av frugans klockor hamnade där. Hon e lika skadad som mig när det gäller klockor Hon har till och med fler än mig, känns så där..trevligt innehåll dock
Vad är det som ligger upp och ned med blått band? Breitling av ngt slag?