AE41500
Silver
...ja, el. helt enkelt en tilltalande design och att den visar rätt tid mest hela tiden !Grattis Vi får väl skylla på dålig karaktär, för bra reklam eller vad som helst...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
...ja, el. helt enkelt en tilltalande design och att den visar rätt tid mest hela tiden !Grattis Vi får väl skylla på dålig karaktär, för bra reklam eller vad som helst...
Separationsångest är inte att leka medLämnat in tudorn på service så detta blev sista bilden på en stund. Tur man hade ombyte med sig
Mycket snyggt,Känner in nyförvärvet. Den sitter ju så otroligt skönt på armen!
Stort tack!Mycket snyggt,
Grattis
Den är riktigt trevlig. Dock vill jag minnas att Breitling köpte rättigheterna eller tvärt om så eg är var sinn först/äger rättigheterna till Navitimern....!?Jag står med någon form av Breitling-kopia på armen och steker falukorv.
Vi kallar det helt enkelt stil o finess...ja, el. helt enkelt en tilltalande design och att den visar rätt tid mest hela tiden !
Sinn köpte rättigheter till designen -79, och även verktygen till att göra manuella Lemania-verk. Detta är en sådan skönhet!Den är riktigt trevlig. Dock vill jag minnas att Breitling köpte rättigheterna eller tvärt om så eg är var sinn först/äger rättigheterna till Navitimern....!?
Det stämmer det Mycket trevlig klocka är detSinn köpte rättigheter till designen -79, och även verktygen till att göra manuella Lemania-verk. Detta är en sådan skönhet!
Tja, funkar för mig...ja, el. helt enkelt en tilltalande design och att den visar rätt tid mest hela tiden !
Hear hear !Vi kallar det helt enkelt stil o finess
Och det måste medges att alla dinkor med komplikationer är trevliga att ha med batteri... speciellt om man har en eller två (eller 12) fler i lådan...
Nej, har hållit den kvar i 2 veckor mer än tänkt bara för att jag inte var redo änSeparationsångest är inte att leka med