Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag hade lite tur när jag gick in. Väntar på en annan klocka med. Skulle jag beställa en så är det 1 års väntetid tydligen.Ingen kö?
Vart är cyklopsen?Jobb denna härliga fredagskväll.
Nae, nu håller jag inte med!Fakk, fakk, fakk för snö, skulle hellre ha både magsjuka & vinterkräksjuka före snö alla dagar i veckan!
Men det gör jagNae, nu håller jag inte med!
Hahahha, men va! Snö är ju livet, bästa årstiden utan tvekan!Men det gör jag
Det var en fin vintageJobbar helgen, ibland önskar man att man hade ett lite vanligare jobb
Mörkt kallt och fruset vatten. Inte för migHahahha, men va! Snö är ju livet, bästa årstiden utan tvekan!
Såg du mitt pm?Dricker kaffe i soffan efter en kall promenad med hunden.
En klocka ?Visserligen en dag för tidigt, men dottern vet vad pappi vill ha på fars dag
Jepp! Svar kommer.Såg du mitt pm?
Hahahha, men va! Snö är ju livet, bästa årstiden utan tvekan!
Hahahahah, 1. Jag skojar inte och 2. Jag är verkligen inte Stockholmare!...nu skojar du väl?! Men i annat fall så måste det innebära att du är Stockholmare!
Denna klocka gör sig mer rättvis i det här vädret...
Delicato klockaEn klocka ?
Mycket bra initiativ!
Introducerar katterna till klocksnack!