Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är de SAS så är 20 min sena upp i luften praxis numer....Åker hem med ”Världens punktligaste flygbolag.......2010” efter en dag med bra affärer och dialoger i Västsverige.
PS avgång var för 10 minuter sedan och kärran softar fortfarande vid gate.....
Jotack. Jag planerar utifrån det då de transporterar mig några gånger i veckan.Är de SAS så är 20 min sena upp i luften praxis numer....
kommer ihåg för några år sen när 90% av mina SAS-flighter va försenade...Jotack. Jag planerar utifrån det då de transporterar mig några gånger i veckan.
FegisVi friterar...
och Nej INOXen ligger inte där i oljan.
Jävligt bra den där ändå för det ynka prisetKissarna vill ha kvälls godis
Vi kanske kan låta den tråla efter Älvsnabben...
Borde vara görbartVi kanske kan låta den tråla efter Älvsnabben...
Det är ju ankomsttid man mäter så bolag planerar en flygtid som är längre än den faktiska flygtiden för att lättare möta målen. Sen är dom absolut ofta sena ändå men tycker det är mycket oftare man är sen iväg än man landar sent.Är de SAS så är 20 min sena upp i luften praxis numer....