Njuter av patinan..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar! Ja, samlad vattenresistens är respektingivandeTrevlig samling, tycker mig kunna skönja ett mönster
Om jag kommer 28 mil på 65 liter så är nöjdHar tankat Lupon, gubben vid grannpumpen undrade vad det var för fel på mig!?
Skrattade vid pumpen, jao
Har kört 65 mil och fyllde 28 liter!
Soundtrac från Spiderman?Posten kom inte bara med en biltidning idag utan även med en riktigt bra ny skiva. Det ser ut som att det blir ett skivtips på tisdag i alla fall @Stefan S ...
Ruggigt coolDrar mig undan till ett lugnt hörn på kontoret.. Kör denna idag igen. Hade glömt bort hur skönt det är med kvartsklockor ändå.
Kan bara hålla med, en salig blandning av mekaniska ,automater och quartz är =Drar mig undan till ett lugnt hörn på kontoret.. Kör denna idag igen. Hade glömt bort hur skönt det är med kvartsklockor ändå.
Riktigt snygg patina!Drar mig undan till ett lugnt hörn på kontoret.. Kör denna idag igen. Hade glömt bort hur skönt det är med kvartsklockor ändå.
Ahh, Stina! Rackarns bra.Har varit på kulturutflykt i grannkommunen.