Granger9050
Silver
Känner inte igen det trots att jag rest till Bräcke femtioelva gånger. Norra utfarten? Fisket i jaämtland kan vara magiskt, i år var det kass.Ta ur nyckeln?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känner inte igen det trots att jag rest till Bräcke femtioelva gånger. Norra utfarten? Fisket i jaämtland kan vara magiskt, i år var det kass.Ta ur nyckeln?
Lysande!Egentid....
Men var f-n är smurfen?Känner mig mycket nöjd med nya lädret jag fick hem idag!
Ge oss mer Vilken bok?Läser i senaste bokförvärvet
Breitling The Book, härligt påkostad sakGe oss mer Vilken bok?
Försöker få något gjort på jobbet men släntrar ändå in på KS titt som tätt.
Ser ut som klockan inte fick delta :/Nu inviger vi glöggsäsongen!
Nej den testas separat.Ser ut som klockan inte fick delta :/
#tålerdensaltvattenNej den testas separat.
Mycket trevligt Var hittar man en sådan?Breitling The Book, härligt påkostad sak
Borde göra det.Det ingår väl i allas arbetsuppgifter?
Hade tur och hittade min begagnad här hemma i Sverige, har sett att de finns på t.ex. Amazon:Mycket trevligt Var hittar man en sådan?
Skål på dig!Missade söndagsölen så jag tar igen det idag. Blir nog nån nöt och lite TV också ...
Man blir inte alls avundsjuk, när man befinner sig i ett regnigt och grått SverigeTar en ISKALL öl på balkongen, 30 grader i skuggan idag och mycket strand.
Känner att det kan bli väl mycket sol och sand i tråden, men såhär i november kan det behövas
Grattis!
Grattis!
Grattis!!! Min Dotter och svärmor fyller idag och jag imorgon så du är verkligen i gott sällskap
Grattis!
Började med det när jag åkte Gammaudin! Den var det ingen som ville ha! Visst är det norra utfarten, till höger i rondellen! Tror att det ar fel på allt i år. Temperaturen, vattenmängd och lufttrycket!Känner inte igen det trots att jag rest till Bräcke femtioelva gånger. Norra utfarten? Fisket i jaämtland kan vara magiskt, i år var det kass.
Gäller att avsluta på topp innan vi återvänder till Sverige efter 3 år i värmen på måndagMan blir inte alls avundsjuk, när man befinner sig i ett regnigt och grått Sverige
Tack alla underbara KS:ser som stöttat mig! Skulle ha lagt ut detta tidigare i dag. Det hände så mycket ett tag så jag blev lite snurrig!
Det har uppenbarligen gett resultat! Efter att ha gått igenom regler, priser och hur en bra jingel ska vara och fungera! Så ringde jag några kunder och fick 100% sälj! Hurra!