S
Staafen
Guest
Underbart! Var är detta?Tar en ISKALL öl på balkongen, 30 grader i skuggan idag och mycket strand.
Känner att det kan bli väl mycket sol och sand i tråden, men såhär i november kan det behövas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Underbart! Var är detta?Tar en ISKALL öl på balkongen, 30 grader i skuggan idag och mycket strand.
Känner att det kan bli väl mycket sol och sand i tråden, men såhär i november kan det behövas
Stanna! Sverige är på väg utför!Gäller att avsluta på topp innan vi återvänder till Sverige efter 3 år i värmen på måndag
Morro do Sao Paulo strax söder om Salvador i Bahia, Brasilien.Underbart! Var är detta?
Det såg otroligt fint ut!
Morro do Sao Paulo strax söder om Salvador i Bahia, Brasilien.
Immigrationsverket i Brasilien ger mig inte mer tid.Stanna! Sverige är på väg utför!
Trist!Immigrationsverket i Brasilien ger mig inte mer tid.
Skitsnack! Kollar på klockan.Kollar film
Kul, gläds med dig!... Så ringde jag några kunder och fick 100% sälj! Hurra!
Dyrt för privatpersoner (pga. ”högt” pris), billigt för företagKollar på Plus... Dyrt med Tesla och ännu dyrare med ett försäkringsbolag som inte följer sina egna försäkringsvillkor när något sker med bilen.
Och så handlar det om struliga inkompetenta hantverkare...
Såklart! Men blir dyrare när ett försäkringsbolag strular duktigt.Dyrt för privatpersoner (pga. ”högt” pris), billigt för företag
Absolut! Tyckte inslaget var lite vinklat mot Tesla. Om de redan från början påstått att det är en bärande del som ej kan lagas till fullvärdig kvalite så borde TH godkänt detta. Är själv väldigt nöjd med TH som försäkringsbolag, och Tesla är överlag väldigt snabba. Håller dock med om problematiken i att stänga ner telefonnummer (även om mail samt sms fungerar om man känner rätt personer)Såklart! Men blir dyrare när ett försäkringsbolag strular duktigt.
Doxa är verkligen något speciellt!Tar ett morgondopp. Boracay...
Doxa är verkligen något speciellt!
Tyckte nog också att det var vinklat mot Tesla. Handlar väl om att konsumenten hamnat mellan stolarna och förhoppningsvis är det något både Tesla och TH tar lärdom av. Det är en stor problematik anser jag. Har för mig att det ska finnas någon paragraf som anger hur tillgänglig ett företag måste vara i t.ex. fråga vid reklamation eller marknadsföring men kunde inte hittat något.Absolut! Tyckte inslaget var lite vinklat mot Tesla. Om de redan från början påstått att det är en bärande del som ej kan lagas till fullvärdig kvalite så borde TH godkänt detta. Är själv väldigt nöjd med TH som försäkringsbolag, och Tesla är överlag väldigt snabba. Håller dock med om problematiken i att stänga ner telefonnummer (även om mail samt sms fungerar om man känner rätt personer)
Tack! Den gamla Tandbergrecievern är den maskin som går i fikarummet!Kul, gläds med dig!
Tur att du inte visade de två första bilderna på utrustningen ni jobbar med.
Fan... Såg nu att bilden avslöjade mig.... TotaltSkitsnack! Kollar på klockan.
Blev SiA glass till middag idag, rätt mör i käften efter sadisten. Gick därifrån med 2 tänder mindre
Men var f-n är smurfen?
Med 30 år av 60 timmarsveckor och nu på långresa så tar jag mig den friheten soluppgång i morse...Off to work då! Vill passa på och klaga över alla sol och bad bilder i tråden. Jag känner mig kränkt som måste ge mig ut denna mörka novembermorgon i regnet...