Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gör redo klocka för försäljning
Tack för tipset, får bli nästa gångSer najs ut om man kollar TripAdvisor. Gör gärna ett besök på Bebop Bar om du nu inte besökt det. Grymma drinkar som presenteras på ett väldigt roligt sätt. 5,0 i snittbetyg säger allt!
https://www.tripadvisor.se/Restaura...-Reviews-Be_Bop_Lobby_Bar-Prague_Bohemia.html
Hahahah! Ser betydligt värre ut på denna bild än i verkligheten! Men finns gör det ju, säljer den åt en familjemedlem som är första ägaren och han har använt den dagligen sen 2008!Stretch: Check!
Iofs bland den enda teknologi man kommer kunna lita på efter att SkyNet tagit över.Föreläsning om AI. Stoltserar lite rebelliskt med min obsoleta teknologi på armen.
...Och utsikt mot järnvägen och allt. Nu kanske det kan bli lite trainspotting.Mitt kontor!
Och en väderbild! -1 och klart!
Mmm, kollade lite trainspotting på tuben i går, helt ok, faktiskt!...Och utsikt mot järnvägen och allt. Nu kanske det kan bli lite trainspotting.
Haha, det finns trainspotting och så finns ju tydligen annan trainspotting också.Mmm, kollade lite trainspotting på tuben i går, helt ok, faktiskt!
Se upp så inte "supersmurfen" snor den !Är helt klart värd en Lussekatt, det är ju ändå lillördag!
Bara att gratulera!Dags igen idag! Tidigare år fick jag gratis vaccinering via jobbet men första året som pensionär fick jag betala det själv. Nu när jag fyllt 65 är det gratis igen ...
Godmorgon @TuktukDrar iväg med SJ’s finest
Godmorgon @AffeFunderar på om det är för tidigt för att börja kratta löv!