Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Javars, den här och Speedyn är nog riktiga schnyggingar , denna är 43mm, helt perfekt.Ibland skulle jag vilja påstå att den är bättre än Speedyn! Fan vad fin den är.
Just den med guldvingarna du har är grym.
Är den 43 eller 41?
Sitter riktigt bra på dig. Trodde 43:an skulle upplevas som stor eller något men den ser verkligen bra ut!Javars, den här och Speedyn är nog riktiga schnyggingar , denna är 43mm, helt perfekt.
Tack! Mja, storleksmässigt känns den precis som en Speedy faktiskt, så som en 42:a ungefär, mycket bekvämSitter riktigt bra på dig. Trodde 43:an skulle upplevas som stor eller något men den ser verkligen bra ut!
Stort, fett grattis!YES!
Fick biljetten exakt där jag ville, undrar ifall man ska köra med ansiktsmålning.
Trevligt, den ligger på min "måste ha någon gång i livet"-lista.Tack! Mja, storleksmässigt känns den precis som en Speedy faktiskt, så som en 42:a ungefär, mycket bekväm
Härligt!! Det får du fira med något gott idag! Eller en ny klocka...YES!
Fick biljetten exakt där jag ville, undrar ifall man ska köra med ansiktsmålning.
Klart du ska måla digYES!
”Vad gör du? Vad är det här?”Mer vab. Hann med ett kort innan visarna blockerar texten.
Grattis! Coolt.. Och välkommen till Hammarbys hemmaarena! Tjohooo!YES!