Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra jobbat, ser riktigt gott ut!Lussebaket klart
Om du kommer på Gtg 12:e kan jag ta med en bulle till digBra jobbat, ser riktigt gott ut!
Du bjöd väl hunden ?Ska tugga pannbiff löksås panntoller, kan inte bli mer Hasse Andersson!!
Hur är vädret nu?Snurrar runt på Fuerteventura och bestiger berg eller åtminstone väldigt höga kullar
Med en så kallad "parfymklocka" (riktigt töntigt uttryck) Burberry sport som levererar fint, riktigt bra kvalité på ett bruksuri quartz, rekommenderar!!!
Det är fint, mest sol. Ska du ner?Hur är vädret nu?
Ser himla gott ut!Du bjöd väl hunden ?
Tänk bara vad kul du skulle kunna ha med en JLCTvättstugan blir alltid lite roligare med en Rolle på armen!
Har lappmöglet redan kommit, rätt deprimerande. Var rädd om dig kompisNu har jag och Los Tantos satt i ljus i julgranen jag var och köpte!
Skulle vara kul, verkar ju vara fler KS-are som ska dit ( @RicVin ) bland annat, vi får väl se till att ha en KISS och klockGtg samtidigt!
Mmm...eller hur, skulle hellre vara magsjuk som sagt var !
Deprimerad är väl bara förnamnet , vad är värre en deprimerad, finns det något ord för det så är det det!
Kan väl sträcka mig till att det ser relativt trevligt ut, men om man jämför en härlig sommardag med hur det ser ut nu, så tar jag en sommardag alla dagar i veckan! Hehe...klockan i fråga skulle jag hellre haft på handleden sittandes i en schysst segelbåt ut på det öppna havet !
I gott sällskapHemgång