Hellre snö än detta gråa helveteJag kan bara hålla med dig, katastrof! Blir så grymt deprimerad på denna hemska snö!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hellre snö än detta gråa helveteJag kan bara hålla med dig, katastrof! Blir så grymt deprimerad på denna hemska snö!
Oh, den sved... Haha! Tudorn är för jädra läcker så, jag måste ju göra det!Kan väl säga att jag under ett tag hade två stycken Sarb033 och en Sarb035. Förlåter du mig fortfarande?
Jo nu har det ju kommit 4-5 cm, det räcker ju!Hellre snö än detta gråa helvete
Precis lagomJo nu har det ju kommit 4-5 cm, det räcker ju!
Grym bild!
Vackert! Och finns ju ingen annan klocka som passar så perfekt tillsammans med snön!
Härligt! Då kanske vi ses där!
Godmorgon @Affe. (Time för lite snöskottning vilket du gillar eller hur!)
Jag kan bara hålla med dig, katastrof! Blir så grymt deprimerad på denna hemska snö!
Vackert! Och finns ju ingen annan klocka som passar så perfekt tillsammans med snön!
Den blir blingig och ja, strapcode är aningen större i länk för den här..Hur känns klockan på strapcode länk. Blir det mer länk än klocka?
Var är den turkosa läderbandet, saknar den.
Den är jäkla snyggt alltsåTar en kopp...
Concorde! Den hade varit spännande att kolla i. När är den ifrån?Alltid kul med post som är klockrelaterat !
Alltid kul med post som är klockrelaterat !
Stora Breitlingkatalogen är från 1997 och den mindre från 1995, båda hade prislistor, så det är ju extra coolt!
Grattis i dubbel bemärkelseJag och min nya Datejust 1603 från 1970 (min första Rolex!) är hemma och myser med förstfödda sonen, tre dagar gammal
Grattis till sonen och en grym klocka. Bra val som första Rolex. Ser ut till att vara i riktigt fint skick med tanke på åldern!Jag och min nya Datejust 1603 från 1970 (min första Rolex!) är hemma och myser med förstfödda sonen, tre dagar gammal