HateWinter
Silver
Fet kärra! Vad är det för Porsche? 991 GT3 typ?
Tackar!
Tyvärr inte, men det är en 991 GTS!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fet kärra! Vad är det för Porsche? 991 GT3 typ?
En katt eller hund kan man behöva o klappa när livet sugerTvå timmar senare och läget är fortfarande desamma
Katter och hundar skänker mycket glädje och tröst, hur jävligt det än är så blir det enbart bättr när man har pälsbeklätt sällskapEn katt eller hund kan man behöva o klappa när livet suger
Bevisligen fungerade det när jag hade katt för ett antal år sedan!
Kunde inte sagt det bättreKatter och hundar skänker mycket glädje och tröst, hur jävligt det än är så blir det enbart bättr när man har pälsbeklätt sällskap
Du är inte är ensam...mitt hemmalag presterar detsammaOch som vanligt går hockeyn åt helvete
Är det lika illa hos dig som hos mig, vi ligger skämmande långt nerDu är inte är ensam...mitt hemmalag presterar detsamma
Trenden pekar neråt tyvärr (ett lag i hockeyallsvenskan)...Är det lika illa hos dig som hos mig, vi ligger skämmande långt ner
Vi får hoppas att det vänder för båda lagenTrenden pekar neråt tyvärr (ett lag i hockeyallsvenskan)...
Hur ofta har jag inte lyckats ta en kopp för mycket...Kör dubbelt upp och jämför dessa quartzare
Påfyllning av koppen ska ske så man får sig ett härligt rus!(kan bli så att man blir tröttare om det slår över)
En kopp sprit ?Hur ofta har jag inte lyckats ta en kopp för mycket...
Kanske behövs efter "Los Tantos och gänget".Har lite klockterapi!
Jag började med gran anejon vilken var en positiv startFunderar på vilken av dessa som ska avsmakas först.
Like på klockan, inte skadan...Vi har skurit upp fingertoppen på ett borr. Har tejpat och kollar resultatet imorgon. Nu pilsner!
Roligt att jag öppnade Gran Añejo precis när jag hade postat inlägget och nu ser att du skrivit det.Jag började med gran anejon vilken var en positiv start
Tack för omtanken. Jag har en ovana att sprätta upp mig i tid och otid, så jag har rutin . Brukar använda en jodlösning jag köpte i Thailand. När jag är i skog å mark brukar d bli koksalt.Like på klockan, inte skadan...
har du spritat såret?
Kör alltid handsprit eller koksaltlösning på såna där sår!
Bra med jod! Själv har jag blivit kattbiten på utställning så många gånger. Viktigast att vara snabb med att desinficera! Ha det!Tack för omtanken. Jag har en ovana att sprätta upp mig i tid och otid, så jag har rutin . Brukar använda en jodlösning jag köpte i Thailand. När jag är i skog å mark brukar d bli koksalt.
Svårt att sluta när man väl börjarHur ofta har jag inte lyckats ta en kopp för mycket...