• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Laga bilen. Teknikstrul...
20191202_081846-01.jpeg

Bara till utseendet, vi får aldrig någon snö här. :( Iofs så är Halmstad några decennier back när det gäller det mesta så inte helt olikt Ryssland ändå...
Jag gillar Halmstad men bor ju inte där så märker inte av det. Köpte en bil där en gång, den första modellen av Audi TT när den var hyfsat ny och cool (tyckte man då iaf). :D

Jag gillar Halmstad men bor ju inte där så märker inte av det. Köpte en bil där en gång, den första modellen av Audi TT när den var hyfsat ny och cool (tyckte man då iaf). :D
Jag bor här och jag gillar det inte. Har iofs bara bott här i fyra år men tycker att det är en trött jäkla stad med korrupta stofiler till politiker. Saknar Helsingborg och Malmö.

Oroar inte mig det minsta om jag ska vara ärlig. Malmö har alltid varit en otrygg och farlig stad enligt alla medier men jag har inte känt mig mer otrygg där än någon annanstans. :)
Ok, skönt att höra! Nu ska jag sluta spamma tråden. Återkommer med en bild lite senare. :D

Tillbaka
Topp