Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevligt att se en Q ute i verkligheten! Tycker mest de verkar bo på köp och sälj annars.Insuper d-vitamin!
Edit: fel datum!
Haha, ja min har faktiskt fått stanna ganska länge.Trevligt att se en Q ute i verkligheten! Tycker mest de verkar bo på köp och sälj annars.
Ser riktigt härligt ut!
Du verkar taggad inför uppgiftenNu ska vi räkna, 1+1= far åt helvete
HahaNu ska vi räkna, 1+1= far åt helvete
Det enda snus som borde räknas, resten av sortimentet vet i fan om det kan kallas snusHaha
Ettan + general är fortfarande bara 2
Börjar veckan med att bli "slumpmässigt" utvald, jojo...
Som alltid på måndagarDu verkar taggad inför uppgiften
Gatulangningsgruppen, de måste ju veta vad de snackar omVad jobbar du med som får testa droger?
Synd att man inte ser hela texten.Gatulangningsgruppen, de måste ju veta vad de snackar om
Den hör hemma på Mount EverestStartat arbetsveckan med Explorer, bra kontorsklocka.
Kanske, men jag hör inte hemma där Utsätter den inte för några större strapatser men den lär nog klara en hel del, har ju Paraflex shock absorbersDen hör hemma på Mount Everest
Hej John, jag hittade lite delar på bayen och byggde den själv fast det finns på tex Chrono24 om du söker Rolex Mickey Mouse så kommer det upp ett parHaha! Så himla söt tavla. Vart har du fått tag på detta? Är det något vanliga som är lätt att få tag på? Måste verkligen införskaffa mig en sådan, helt klart.
Tackar. Då ska jag genast undersöka detta. Hoppas på tur.Hej John, jag hittade lite delar på bayen och byggde den själv fast det finns på tex Chrono24 om du söker Rolex Mickey Mouse så kommer det upp ett par
Bifogar länken till mitt första inlägg i bollhavet som vi kallar Klocksnack https://klocksnack.se/threads/rolex-oyster-perpetual-date-1500-mickey-mouse-1977.50899/
happy hunting
Min nya sponsor på bilen tack KS.
Polo WRC och Rolex om någon undrar
Behövs större klistermärken i webshoppen @hook
Ping @llesurk hahahLetar efter två snickare som har gått upp i rök...
Sorteras inte sånt som parfymerad gegga?Det enda snus som borde räknas, resten av sortimentet vet i fan om det kan kallas snus