Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltid funderat på ifall de som jobbar i dammsugarfabriken skriver i cv:t att de gjort en volta?
Happy wife, happy life!Äntligen klar på IKEA - vild fredag
Dammade du av den gamla!Den sög
Kunde inte låta bli, att städa av den.Dammade du av den gamla!
Ahhh no idea! Nära aeropuerto iafKanazawa susi bar rondellen drottningholmsvägen/ ulvsundavägen !
Yes ! Blir man kidnappad så skall man lyssna på ljud i omgivningen. Inflygning mot Bromma går där bland annat samt du har tunnelbanan alldeles ovanför rondellen.Ahhh no idea! Nära aeropuerto iaf
Snyggt! Har inte vågat bekräfta passformen på SKX013 men känns skönt att kunna göra det nu. Tack!Kom en Skx013 på posten idag samt en jubilee från @tidochting.se som passade perfekt. Är oerhört nöjd
Det var lite pill för att få dit bandstiften så helt 100 är det inte men den sitter riktigt bra nu.Snyggt! Har inte vågat bekräfta passformen på SKX013 men känns skönt att kunna göra det nu. Tack!
EF-132. Tack riktigt prisvärd dessutom ser jag nu då jag googlade lite, själv fick jag med den i nån tradera lott men den används rätt flitigtWow, fin klocka! Ref på den?
Vi bjuckar på en nöt.
Underbart!