Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpt en electric blue med automat-verk?Mot Afterwork.
Trevlig helg allihopa!
Ok det visste jag inte, trodde att,det fanns olika. Tack! =)32an har datum i nedre högra hörnet.
Stämmer bra det! Blev frälst i modellen efter kvartsaren jag och du hade så det landade i en automatiskKöpt en electric blue med automat-verk?
Det är en jävligt fin klocka!
Min favorit bland de utgångna SMP:arna.
Coolt !Vi bjuckar på en nöt.
Grymt! Det är förståeligtStämmer bra det! Blev frälst i modellen efter kvartsaren jag och du hade så det landade i en automatisk
Schysst bild! Länka gärna vart du läste dessa tips!Nere och semestrar i Thailand, läste in mig på lite tips hur man kan tänka när man ska fota sin klocka och blev rätt nöjd.
Trevlig fredag till er!
Vilken jubilee köpte du? Har en Skx013 hemma och Tidochtings 20mm jubilee passar inte min klocka.Kom en Skx013 på posten idag samt en jubilee från @tidochting.se som passade perfekt. Är oerhört nöjd
https://tidochting.se/klockarmband/jubileelank-silver-rostfritt-stal-19mm-20mm-22mm Fick pilla lite för att få dit stiften bara.Vilken jubilee köpte du? Har en Skx013 hemma och Tidochtings 20mm jubilee passar inte min klocka.
Exakt en sådan jag har, ändlänken passar inte min Skx... Får väl göra ett nytt försök.https://tidochting.se/klockarmband/jubileelank-silver-rostfritt-stal-19mm-20mm-22mm Fick pilla lite för att få dit stiften bara.
Du ger ju en annan dåligt samvete.. Själv blir det friterat och lite OLW till efterrätt.Kvällsmat! Kommer att sitta som en smäck efter dagens träningspass!
Gör det, hade ett par andra bandstift liggande också eftersom original är väldigt tjocka.Exakt en sådan jag har, ändlänken passar inte min Skx... Får väl göra ett nytt försök.
Du ger ju en annan dåligt samvete.. Själv blir det friterat och lite OLW till efterrätt.
Kanazawa susi bar rondellen drottningholmsvägen/ ulvsundavägen !Blivit bortförd till en fiskrestaurang