Inte tagit över. Vi båda köpte ny igår hos BergströmsJasså, har du tagit över den nuriktigt rolig modell, hojta till om den ska lämna i framtiden så kan jag kanske vara sugen!
Ska ha dig i åtanke!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte tagit över. Vi båda köpte ny igår hos BergströmsJasså, har du tagit över den nuriktigt rolig modell, hojta till om den ska lämna i framtiden så kan jag kanske vara sugen!
Ovanlig combo på den, men snyggSpanar in julblommor med SPB099
![]()
Bra träning-Lunchtränar
![]()
Såg det, låg lite efter i KS flödet så poletten trillade ner lite sent. Grattis till er båda, riktigt bra köp!Inte tagit över. Vi båda köpte ny igår hos Bergströms.
Ska ha dig i åtanke!
Var rädd om dig3 ingrepp på 3 dagar, börjar tära på krafterna
Men snart är det jul kamrater.![]()
Hon har all anledning att vara orolig. Jag är inte kirurg...Sitter hos dottern som väntar på att @Dr Puh ska ta fram förskäraren och sluta ut blindtarmen på henne. Det är ju inte det att jag inte litar på Puh men hon är *spak nu
![]()
*spak Ibrahimovic- / Bajenord för förvirrad, rädd och orolig så ni skåningar/danskar inte blir förvirrade och rädda
Nu blev jag också väldigt orolig!Hon har all anledning att vara orolig. Jag är inte kirurg...
Jag med!Nu blev jag också väldigt orolig!
Tack, man får försökaVar rädd om dig
HimmelriketGömmer mig bakom ett berg av snus![]()
Kunde ju vara värreGömmer mig bakom ett berg av snus![]()
Alltid nån som hittar enKunde ju vara värre
Enda felet är att det är portionHimmelriket![]()