Nice, jag väntar fortfarande på mitt exemplar. Vann du klockan?Lite kvalitetsläsning på kvällen.
Sjukt bra material!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice, jag väntar fortfarande på mitt exemplar. Vann du klockan?Lite kvalitetsläsning på kvällen.
Sjukt bra material!
![]()
Lite kvalitetsläsning på kvällen.
Sjukt bra material!
![]()
Snyggt bild därInväntar mat
![]()
Tack!Snyggt bild där
Eterna soleure tror jag den hette. 42mm 18k, lagom slim under skjortan till festliga tillfällen.Vad är det för fin Eterna?![]()
Mycket finEterna soleure tror jag den hette. 42mm 18k, lagom slim under skjortan till festliga tillfällen.
Trodde föstås att ”spak” var ett ord alla begriper!Sitter hos dottern som väntar på att @Dr Puh ska ta fram förskäraren och sluta ut blindtarmen på henne. Det är ju inte det att jag inte litar på Puh men hon är *spak nu
![]()
*spak Ibrahimovic- / Bajenord för förvirrad, rädd och orolig så ni skåningar/danskar inte blir förvirrade och rädda
Vart har dom karvat i dig nu då?3 ingrepp på 3 dagar, börjar tära på krafterna
Men snart är det jul kamrater.![]()
Då är det inget berg längre. Det är därför det ska räknas!På måndag ska berget räknas![]()
![]()
Omega i all ära, men de där gamla Atlantic- klockans boett är så jäkla bekväm!Två gubbar som fikar...
![]()
Det är hjärtat som vanligt. Det blev inga bränningar under ablation, de gav upp och konstaterade att det inte går att abladera mera. Fick då ett antidot mot heparin som höll på ta livet av migVart har dom karvat i dig nu då?
Du är för fan en hjälte!![]()
Haha, på Åland säger vi ”Durak”Trodde föstås att ”spak” var ett ord alla begriper!
Spak betyder väl att man inte är så kärut, eller hur?![]()