Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var mig ett kräset hundkräk när det gäller mat.Frysen full men ändå en ovanligt lång lista idag då det ska räcka över jul. Som tur är får jag hjälp med handlandet på eftermiddagen, då min lärarfru har kommit hem på jullov ...
![]()
Snyggt, nya modell?Testar min Swatch a la Ressence. Tickar på helt ok!
![]()
Trevligt dinka, sitter braSitter och refreshar DHL
![]()
![]()
Tack, ja den är jag nöjd med. Behöver lite mekanisk kärlek men det fixar jag senSnyggt, nya modell?
Trevligt dinka, sitter bra
Vad väntas det på?Sitter och refreshar DHL
![]()
![]()
Kom igeeeen! Är så nyfiken.Sitter och refreshar DHL
![]()
![]()
Något skoj som jag inte får berätta om förens början på 2020 tyvärr...Vad väntas det på?![]()
Tråkigt för oss... Youtube grej?Något skoj som jag inte får berätta om förens början på 2020 tyvärr...![]()
Yep!Tråkigt för oss... Youtube grej?
Ser fram emot videon!
Skönt att citera sig själv....men vet att ni är många som undrar.....japp bilen gick igenom med blanka papperBilprovning ....![]()
Coolt!Bytte just band från flexband till detta, vad tycks
![]()