Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är så jäkla hård! Såldes slut rätt fort minns jagVarför äger jag inte en sådan här?
![]()
En graalVarför äger jag inte en sådan här?
![]()
Byter du batterier i dem samtidigt som brandvarnarna?..;-)
Själv ska jag bläddra lite i en present från Breitling boys på Time promotion..!
![]()
Fick man öppna innan julafton?Gottar mig med julklappen från Secret Santa
![]()
Broder!! Jag använder en Philips sonic! Grymt bra, bästa hittills. Rätt dyr men väl värt det när man går till sadistenFunderar på vilken Eltandborste man ska köpa! Frågan är, hur många gånger bättre är en Eltandborste i denna prisklass, kontra en för 500-600kr?! Om det finns någon som kan svara på detta så tar jag tacksamt emot svar...
![]()
![]()
Hehe...nästan så, bytte batterierna samtidigt senast i alla klockor, när det var har jag ingen aning om! Men alla var stendöda utom en, fast den tickade inte på som den skulle, så det blev att byta batteriet på den också. så nu går alla som en klocka!
Broder!! Jag använder en Philips sonic! Grymt bra, bästa hittills. Rätt dyr men väl värt det när man går till sadisten
Edit: https://www.apotea.se/sonicare-diam...ggA_JMMMKY5SfgkKWBn2WYv8DQ8Z1qchoCxO4QAvD_BwE
![]()
Finns mindre borstar också. Säkert en sån som Anna använderTack för tipset dude!
Kollade precis upp den, ska jag hitta en nackdel med den, så känns borsthuvudet för stort!!!
Tack för tipset, beställde från Webhallen som hade kampanjpris på 1290krBroder!! Jag använder en Philips sonic! Grymt bra, bästa hittills. Rätt dyr men väl värt det när man går till sadisten
Edit: https://www.apotea.se/sonicare-diam...ggA_JMMMKY5SfgkKWBn2WYv8DQ8Z1qchoCxO4QAvD_BwE
![]()