Fina bilder! Saknar min BB58 också så här i juletider. Körde OWG med den några veckor förra julen.Lite från dagens julmarknad!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fina bilder! Saknar min BB58 också så här i juletider. Körde OWG med den några veckor förra julen.Lite från dagens julmarknad!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack, jävligt kulVilken julklapp, grattis!
klockrent julnatoFina bilder! Saknar min BB58 också så här i juletider. Körde OWG med den några veckor förra julen.
![]()
Man tackar! Härlig kombo du fick till där med natot, riktigt juligt!Fina bilder! Saknar min BB58 också så här i juletider. Körde OWG med den några veckor förra julen.
![]()
Grattis!!Efter ett besök hos Bergströms i Malmö sitter jag nu bara och är nykär i denna skapelse.
Rätt trevlig klockaVi tar oss en GT. Skål!
![]()
Grymt robusta dom där plopparna4;e advent, med min på alla sätt helt perfekta plopp!
![]()
Rätt trevlig klocka
Fel klocka...Kollar på Bond. James Bond
SantFel klocka...![]()
Ett måste på julölenInte alla öl som har en bild på bryggmästaren, dock lite maskerad även om han är en "tomte".
![]()
Synd att inte fler bryggare insett detta.Ett måste på julölen![]()
Det kommer nästa år när det har sett hur mästarna har gjortSynd att inte fler bryggare insett detta.![]()
Jodå men tillräckligt sällan för att kunna förtränga det.
Kul att du har upplevt detta elände iaf!Jodå men tillräckligt sällan för att kunna förtränga det.
6 grader och uppehåll här, MC-väder med andra ord.
Tyvärr just den typen av snö som är vanligast här.Kul att du har upplevt detta elände iaf!![]()