Ja, på ett bra sätt! Men nu under ”kär i nya klockan-fasen” så är allt bra med den, så jag kanske är jävig?Grymt robusta dom där plopparna![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, på ett bra sätt! Men nu under ”kär i nya klockan-fasen” så är allt bra med den, så jag kanske är jävig?Grymt robusta dom där plopparna![]()
Har en bekant från min grannby. Han har jobbat som hjullastarförare hela livet. Har bott 30 år i Lund. Värre snö än den skånska finns inte, påstår han. Skotta med grusskopa! Annars går hydrauliken sönder...Tyvärr just den typen av snö som är vanligast här.
även fredagkvällar är perfekta tider att handla på har jag kommit påHandlat. Lagom med folk i butiken.
![]()
Gäller att hitta luckorna. Undviker helst köer och smockfull parkering med risk för dörruppslag.även fredagkvällar är perfekta tider att handla på har jag kommit på
Fin 16570!Ska till att ge rådjuren sin lilla julklapp!
Tråkigt att vi fick så lite äpplena på träden i år!
![]()
![]()
![]()
Fin 16570!
En riktig ” dräpartidning” alltså.//Slår ihjäl lite tid med att läsa tidningen HemmaBio!
![]()
![]()
Laddar inför morgondagen. Är lite lik Ulf i Ica- reklamen då jag också tror på tomten. Vi är en liten men hängiven skara
![]()
Hoppas du får hjälp till att må bättre till helgernaSitter hos doktorn såhär på lille julaftonen
![]()