• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Ulf Ekborg gör halva filmen, underbart obehaglig karaktär! Allt från den oförblommerade rasismen när han pratar med dotterns pojkvän i telefon "Hörru, Muhammed, du ska låta kamelen stå hela helgen, fatarr do?", till alkoholintaget "-Jag behöver en grogg! -Vad är det för fel på den du har? *halsar* -Den är schlut!"
groggen kan vara det bästa i hela filmen

Ulf Ekborg gör halva filmen, underbart obehaglig karaktär! Allt från den oförblommerade rasismen när han pratar med dotterns pojkvän i telefon "Hörru, Muhammed, du ska låta kamelen stå hela helgen, fatarr do?", till alkoholintaget "-Jag behöver en grogg! -Vad är det för fel på den du har? *halsar* -Den är schlut!"
Ulf/Dan same same hursom en klassisk film.

Ulf? Haha det är ju Danne!

Julstämning :)
DD9A8A55-205C-4E48-B84D-851A42147F93.jpeg

Tillbaka
Topp