• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Gott som alltid!
2D6A913D-27D3-4829-9E06-F4B4CC601DB0.jpeg
1E7F63E4-9410-442D-BEEE-790A5FEBDE66.jpeg

Leker ungdom och ska gå på konsert på nattklubb #guvajagkännermiggammal
image.jpg

Lugn, det kommer mer folk!

Äsch, det är så jäkla åldersfixerat i Sverige. Hur gammal är du då?

Jag har bara en regel jag lovade mig själv som 19-20 åring. Var på nattklubb och folk var väl i ens egen ålder eller absolut max +5år, förutom en spinkig man i någon generisk kortärmad skjorta o han måste ha varit 45. Jag lovade mig själv att det där aldrig skulle bli jag en dag. På puben däremot är det ju bara roligt med stor åldersspridning

No rest for the wicked. Mera jobba!
037FCB87-E083-4F61-AAF8-062401E334FB.jpeg

För övrigt, @Riffraff , så lovade jag mig själv något liknande någon gång under nittiotalet. Vilket, såhär i efterhand, känns något överilat. Har inte stått på någon typ av dansgolv på...10 år, vilket är trist för ett gammalt technokid som jag. Bara väntar på att styrdans ska börja kännas som ett relevant alternativ.
#intebittermen

Härlig view och klocka såklart!
Jaså fullt upp med pågarna låna dem 4-5 dagar vettja :D

Nästan så jag skulle kunna säga att jag föredrar snö mera! Fast...nä, jag hatar snö, och inte barn, men att jag skulle låna dom 4-5 dagar finns inte på världskartan :D! Tror dock polaren skulle bli glad, han säger att det är ingenting hur dom brukar vara...

4CA98FB3-848D-4F33-93B5-1FC94ABFAC08.jpeg

mycket magi i den bilden, oerhört vackert

Tackar! Ja himlen kan bli oerhörd vacker ibland åt detta hållet, synd att mina gäster låg och drog sig nät det uppenbarade sig! Bor man i gurkstaden så upplever man säkert inte detta :rolleyes:!

Tillbaka
Topp