Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om du är helt säker att det inte är 1/4, 2/4 eller 3/4 delen... oavsett är det alltid lika gottHustrun har piffat till julskinka och jag fixade med rotsakerna vi hade i kylen.
![]()
Kan man kalla sista fjärdedelen i vinboxen för rester?
Beror på, enligt mig ligger sista fjärdedelen överst och kommer ut sist genom kranen.Om du är helt säker att det inte är 1/4, 2/4 eller 3/4 delen... oavsett är det alltid lika gott
Försöker hålla mig på plus
Får hoppas att hon blir glad när hon kommer hem
Ps. Jag har inte köpt någon ny klocka så jag borde inte vara orolig
![]()
![]()
Det låter som regeln "sist in först ut"Beror på, enligt mig ligger sista fjärdedelen överst och kommer ut sist genom kranen.![]()
Skall kolla med vinarbetarnas fackförening.Det låter som regeln "sist in först ut"![]()
Om ni får en extra hamburgare över så är det bara att säga tillOg til slutt: Spiser burger og sticks. God fredag.
![]()
![]()
![]()
Kolla gärna om samma regel gäller om vattnet förvandlades till vin - Johannes 2Skall kolla med vinarbetarnas fackförening.![]()
Dä är det först till (vatten)kvarn som gäller...Kolla gärna om samma regel gäller om vattnet förvandlades till vin - Johannes 2
Aj då!!Beror på om hon känner igen klockan du har på dig!![]()
Den är så vackerSlängde på Reverson, känns mera passligt till nya Julklappsrocken
![]()
Vissa klockor öppnar champagne flaskor, andra rånar banker![]()
Poolhäng med bankrånarn
Underbar dinka, men tveksam till bandetProvar racing band på Pougen..
![]()
TackUnderbar dinka, men tveksam till bandet
Kul med Sarpaneva! Finns AD i Oulu eller är du i Helsingfors? Hittade du någon favorit?![]()
![]()
Trying on watches...
Verkligen heheVissa klockor öppnar champagne flaskor, andra rånar bankerklockor är bra spännande
![]()