Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Otroligt bra!Supergött! Är det bra bröd att göra blöta på?
Sinnesro![]()
Smaskens! Älskar blötaOtroligt bra!
Svärfar jämförde det med hans mors blötabröd!
Lite tjockare och inte så sprött, receptet kommer från nån gammal tant i Stöde!
Intressant, det var ett märke jag inte hört talas om tidigare. Tilltalande design också, tycker jag.Damasko DA-353, byggd som en tank av härdat stål och med en rad andra nördigt fantastiska funktioner
Kika här vetja https://klocksnack.se/threads/lilla-tråden-om-damasko.125116/
Italien..eller var är du?
Turistar!![]()
Din klädsnobb...haha....Slängde på Reverson, känns mera passligt till nya Julklappsrocken
![]()
Oj, lät inte bra!Soffläge igen! Försöker återhämta ryggen efter att ha ramlat i en stentrappa på juldagen. Olyckligt nog landade jag rakt på den del av ryggen jag redan opererat.![]()
![]()
Oj..om rikedom bedöms efter hur mycket ved man har ligger du bra till!Hämtar ved!
![]()
![]()
Stämningsfulla bilder!
Sinnesro![]()
Hög klass på den, snyggt!!Överraskade min Käresta i morse med en ring som hon har tittat på snart ett år. Det var tämligen uppskattat
Idag ligger jag på plus
![]()
Nej det är dumt att stressa i trappor.Oj, lät inte bra!
Tack!! Den är rätt så spännande ring med paven som gör att det lyster om den hur man än ser den. Hon blev chockad och gladHög klass på den, snyggt!!![]()
På samma ö!Kollar lume i Playa Paraiso, +21 halv elva på kvällen är helt okej...
![]()
![]()
Haha, det ska vara gott att leva...Din klädsnobb...haha....
Oj, är det samma som mickan har i solsidan? Du vet den där serien med paneraienÖverraskade min Käresta i morse med en ring som hon har tittat på snart ett år. Det var tämligen uppskattat
Idag ligger jag på plus
![]()
Skulle kunna vara så HahahahaOj, är det samma som mickan har i solsidan? Du vet den där serien med paneraien
1351? Eller är den i stål?Skulle kunna vara så Hahahaha
Men vad kör freddy boy för ref på sin?
Stål är den. Men sedan är jag på tok för novis!
Då är det nog en 1359. Men 1351 är fin, brun tavla och gilltvisare dock automatStål är den. Men sedan är jag på tok för novis!