@ Desmond_: Modellen heter SAEH005. Väldigt välbyggd tycker jag 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja den ser väldigt trevlig ut!klockodile skrev:@ Desmond_: Modellen heter SAEH005. Väldigt välbyggd tycker jag![]()
David skrev:Målarn skrev:Födelsedagsklockan![]()
Grattis!
Jag bävar inför vad du kommer att införskaffa till dig själv på din 30-årsdag. :lol:
En PP 2499 i rosé kanske?
Zenith skrev:Får styra upp direkt!
Zenith skrev:Får styra upp direkt!
Desmond_Malone skrev:Snygg!klockodile skrev:Blå kronograf och jeans i dag.
![]()
Vilken modell är det där?
MVH
Anders P
Spencer66 skrev:Dagens klocka i kombination med dagens sushi!
![]()
Spencer66 skrev:Dagens klocka i kombination med dagens sushi!
![]()
Josef B skrev:Spencer66 skrev:Dagens klocka i kombination med dagens sushi!
![]()
Ser bra ut! Jag gillar när det är lullull på sushin! Närheten av dig? Perfekt när man är på väg hem
Men jag måste helt enkelt REKOMMENDERA Katana vid Kristineberg! Värt alla omvägar, ta en promenad dit med frugan, ungen och barnvagnen!
http://restaurangkatana.se/
Fan nu börjar magen kurra, när jag klickade in på hemsidan![]()
Josef B skrev:Precis, radhussushi duger för bukfyllnad, inte mer! Går du på Katana, beställ "Katana Rolls" eller deras avsmakningsmeny. Det är helt underbart och som en polare brukar säga om nåt som är skitgott, "det kn*llar i munnen!"
USvideo är najs, beställde därifrån när jag var tonåring och gömde filmerna för päronen :mrgreen: Innan internet uppfanns, vill jag påpeka
*Menade Hornsberg![]()
Spencer66 skrev:Josef B skrev:Precis, radhussushi duger för bukfyllnad, inte mer! Går du på Katana, beställ "Katana Rolls" eller deras avsmakningsmeny. Det är helt underbart och som en polare brukar säga om nåt som är skitgott, "det kn*llar i munnen!"
USvideo är najs, beställde därifrån när jag var tonåring och gömde filmerna för päronen :mrgreen: Innan internet uppfanns, vill jag påpeka
*Menade Hornsberg![]()
Precis, nu är du för sparsam.. Kanske styra upp någon GTG på Katana?
Josef B skrev:Spencer66 skrev:Josef B skrev:Precis, radhussushi duger för bukfyllnad, inte mer! Går du på Katana, beställ "Katana Rolls" eller deras avsmakningsmeny. Det är helt underbart och som en polare brukar säga om nåt som är skitgott, "det kn*llar i munnen!"
*Menade Hornsberg![]()
Faktiskt! Det vore ju hur härligt som helst! Sedan är det lite dyrare än tex Kim Hua. Men det hoppas jag att det inte ska vara några problem och matupplevelsen kommer ju bli najs
Man skulle kunna göra en uppföljning om detta, vilka som skulle vara intresserad?
Josef B skrev:Spencer66 skrev:Josef B skrev:Precis, radhussushi duger för bukfyllnad, inte mer! Går du på Katana, beställ "Katana Rolls" eller deras avsmakningsmeny. Det är helt underbart och som en polare brukar säga om nåt som är skitgott, "det kn*llar i munnen!"
*Menade Hornsberg![]()
Faktiskt! Det vore ju hur härligt som helst! Sedan är det lite dyrare än tex Kim Hua. Men det hoppas jag att det inte ska vara några problem och matupplevelsen kommer ju bli najs
Man skulle kunna göra en uppföljning om detta, vilka som skulle vara intresserad?
Målarn skrev:Josef B skrev:Spencer66 skrev:Josef B skrev:Precis, radhussushi duger för bukfyllnad, inte mer! Går du på Katana, beställ "Katana Rolls" eller deras avsmakningsmeny. Det är helt underbart och som en polare brukar säga om nåt som är skitgott, "det kn*llar i munnen!"
*Menade Hornsberg![]()
Säg bara när så kommer jag nog![]()